Systam Rooms -palvelumme perustuu Microsoft 365 -huoneresursseihin. Jotta yhteiset huoneesi olisivat kaikkien varattavissa, tulee ne lisätä resursseiksi 365-ympäristöönne, jolloin palvelumme saa kaikki tarvittavat tiedot varaustietojen näyttämiseen. Tämä ohje käy läpi huoneresurssien luomisen.
TÄSSÄ ARTIKKELISSA
Huoneresurssien luominen
(Voit ohittaa tämän kohdan mikäli Exchange-ympäristöstänne löytyy jo tarvittavat huoneresurssit.)
Aloita kirjautumalla pääkäyttäjätunnuksella (Admin) sisään Exchange admin centeriin osoitteessa https://outlook.office365.com/ecp/
Avaa sivuvalikosta kohta Recipients (1) -> Resources (2) ja lisää uusi resurssi painamalla Add a room resource (3).
Luodessasi huonetta sinun tulee antaa resurssille nimi sekä sähköpostiosoite. Ota huomioon, että sähköpostiosoitetta ei enää luomisen jälkeen voi vaihtaa. Lisää tällä tavalla kaikki neuvotteluhuoneet jotka tarvitset.
Jatka luomaan palvelukäyttäjä
Tämän jälkeen voit jatkaa seuraavaan vaiheeseen luomaan palvelukäyttäjän, joka mahdollistaa palvelullemme pääsyn käyttämään luotuja huoneresursseja.
Katso ohje: Palvelukäyttäjän luominen (Microsoft 365)
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin