Systam Rooms -palvelun käyttöönotto-ohje

Tekijä Teemu Kortelainen, Muokattu To, 12 Syys klo 12:51 PM tekijä Anu Luoma

Systam Rooms -ovenpielinäytöt digitalisoivat ja modernisoivat neuvottelutilojen käytön tehden työnteosta saumatonta ja tehokasta. Näytöt liitetään osaksi asiakkaan Microsoft 365 -ympäristöä. Palvelun toiminta perustuu 365 -huoneresursseihin, joista palvelumme saa kaikki tarvittavat tiedot varaustietojen näyttämiseen.

Jotta yhteiset huoneesi olisivat kaikkien varattavissa Systam Rooms -palvelun kautta, tulee huoneesi lisätä resursseiksi sekä mahdollistaa palvelumme pääsy niihin.


Suorita seuraavat toimenpiteet ja olet valmis Systam Rooms -palvelun käyttöönottoon:


Vaihe 1: Huoneresurssien luominen (Microsoft 365)

Vaihe 2: Palvelukäyttäjän luominen (Microsoft 365)

Vaihe 3: Huoneresurssien luvittaminen palvelukäyttäjälle (Microsoft 365)

Vaihe 4: Outlook 365 kalenterin valmistelut

Vaihe 5: Systam Rooms -näyttöjen linkittäminen palveluun


Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin