Kun kaikki valmistelevat kohdat on käyty läpi (Miten Microsoft 365 määritellään Systam Roomsia varten), voidaan tehdä Azure linkitys, sekä ottaa ovenpielinäyttöjä käyttöön.
1. Kirjaudu sisään https://app.systam.io omilla tunnuksilla
2. Valitse vasemmalta Rooms ja Calendar integrations
Täältä tehdään Enterprise Application määritys, eli klikkaa "Add calendar integration" ja tämän jälkeen sinulle avautuu Microsoft Office kirjautuminen. Kirjaudu aikaisemmin luodulla Service käyttäjällä sisään ja tämän jälkeen sivulle pitäisi ilmestyä määritetty Azure integraatio.
Seuraavaksi voidaan määrittää näyttöjä käyttöön.
3. Siirry Displays välilehdelle vasemmalta ja valitse "Add new device"
Laitteelle annetaan ensiksi kuvaava nimi, valitaan aikaisemmin tehty "Calendar provider account", sekä kalenterin osoite mitä kyseinen näyttö tulee näyttämään.
Tämän jälkeen näet laitteen PIN-koodin, mitä fyysinen näyttö kysyy ensimmäisellä käynnistymis kerralla.
4. Laitteen Customization välilehdeltä voit määrittää laitekohtaisia asetuksia:
- Laitteen kielivalinta (Suomi, Englanti, Norja)
- Sallitaanko huoneen varaus suoraan näytöltä (ad hoc reservation)
- Näytetäänkö varauksen tapahtuman otsikko (event name)
- Näytetäänkö varauksen tehneen nimi (organizer name)
- Pitääkö varaus vahvistaa näytöltä (confirm their booking)
Asentaaksesi Systam Roomsin tomintaan omalle ovenpielinäytöllesi, seuraa tätä ohjetta: Systam Rooms sovelluksen käyttönotto laitteella
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin