Vierailustatistiikan näkeminen

Tekijä Eero Minkkinen, Muokattu Ke, 13 Maalis klo 3:18 PM tekijä Teemu Kortelainen

Systam Visit palvelu kerää statistiikkaa vierailuista automaattisesti niin sanotusti profiili kohtaisesti.
Pääkäyttäjä voi määritellä kuinka kauan vierailija tiedot säilytetään palvelussa (Tietojen säilytys ajan muuttaminen), mutta tämä ei vaikuta vierailija statistiikan säilytys aikaan, mikä on aina anonyymia ja data säilytetään niin kauan kuin palvelu on ollut käytössä.

Statistiikka

Pääkäyttäjät ja aulakäyttäjät voivat tarkistella ja vertailla vierailustatistiikkaa RespaManagerin kautta.
Pääset statistiikkaan käsiksi, kun kirjaudut sisään RespaManageriin ja valitset ylhäältä "Hallinta" ja "Vierailustatistiikka".

Mikäli olet pääkäyttäjä, näet statistiikan omasta profiilista ja aulakäyttäjän tunnuksella on mahdollista katsoa raportointia joko koko asennuksesta tai tietystä profiilista.


Vierailustatistiikka sivulla voidaan rajata tulokset haluttuun ajanjaksoon, sekä vertailla toiseen vastaavaan ajanjaksoon.

Tiedot saadaan ulos pdf tiedostomuodossa tai voit hyödyntää kuvankaappauksia suoraan verkkosivulta.


Raportoinnin lopusta löytyvät piirakka diagrammit kertovat ensiksi kuinka moni vieraista on saapunut vieraaksi ennakkoon kutsuttuna. (Vieraan kutsuminen ennakkoon)

Toinen piirakka näyttää millä tavalla vieraat ovat kirjautuneet sisään. (Itsepalvelupäätteellä, aulan toimesta tai vaikka automaatti portin kautta) 





Mikäli kaipaat tarkempaa tietoa palvelun käytöstä, käännythän tuemme puoleen support@systam.io niin katsotaan tarkempaa dataa teille käyttöön.





Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin