Systam Visitin Outlook Add-inin voi asentaa joko omatoimisesti tai jakaa automaattisesti isommalle ryhmälle Admin-keskuksesta.
Yksittäiselle henkilölle asentaminen:
- Paina Outlookin sähköpostinäkymän Home-valikossa Hae apuohjelmia -nappia.
- Avautuvassa Officen apuohjelmat -valikossa paina vasemmasta palkista Omat apuohjelmat. Mukautetut apuohjelmat kohdassa paina Lisää mukautettu apuohjelma -nappia.
- Valitse Lisää tiedostosta ja liitä Systamin lähettämä manifest.xml tiedosto tähän.
- Asenna Add-In.
Add-In on nyt käyttövalmis ja työkalurivissä tulisi näkyä Systam-logolla varustettu nappi.
Asentaminen Admin-keskuksesta:
- Kirjaudu sisään Microsoft 365 Admin Centeriin ja etsi Settings välilehdeltä Integrated apps. Sivun yläosasta löytyy kohta Upload custom apps. Valitse Host Product kohdasta Outlook, ja Provide link to manifest file kohtaan liitä Systamin lähettämä manifest.xml osoite.
- Valitse tässä vaiheessa haluatko asentaa Add-Inin koko organisaatiolle vai vain tietyille käyttäjäryhmille. Hyväksy oikeudet, joita Add-In pyytää, ja paina Finish deployment.
- Admin Centerillä voi mennä jopa muutama tunti, että se puskee Add-Inin kaikille käyttäjille.
- Käynnistämällä Outlookin uudestaan tulisi Add-Inin tulla näkyviin.
Add-inin käyttö:
Kun luot tapahtumaa tai kalenterikutsua, paina työkalurivissä näkyvää Systam Vierailijahallinta -nappia ja valitse vierailun kohde. Valitsemalla kohteen sen kutsuosoite ilmestyy yhdeksi vastaanottajaksi. Täytä sitten loput tiedot kutsuun.
Kutsun lähettäminen lisää vierailun tiedot Systam Visit -palveluun ja kutsussa mukana olleet henkilöt saavat kutsusi lisäksi ennakkoviestin päivää ennen vierailua.
Tarvitsetko apua? Autamme mielellämme. Tarjoamme kaikille käyttäjillemme opastusta palvelujemme tehokkaaseen käyttöön. Katsotaan yhdessä asiat kuntoon! [email protected]
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin