Assistenttitiedon asettaminen

Tekijä Eero Minkkinen, Muokattu Tue, 09 Jan 2024 klo 09:05 AM tekijä Anu Luoma

Assistenttitieto on profiilikohtainen asetus, joka tulisi olla käytössä jokaisella organisaatiolla.


Assistentti on henkilö, jolle ohjataan vieraat, joilla on ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa.  Tieto vierailijakorttien tulostimen rullan loppumisesta ilmoitetaan myös assistentille.

Assistenttitietoa voi muokata Systam Visit -webpalvelussa (RespaManager) pääkäyttäjä- tai aulakäyttäjätunnuksilla kohdasta Hallinta ja Asetukset.


Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin