Hajonneen laitteen vaihto

Tekijä Eero Minkkinen, Muokattu Mon, 02 Oct 2023 klo 02:01 PM tekijä Teemu Kortelainen

Mikäli itsepalvelupääte tai muu Systamin laite hajoaa, ota yhteyttä Systamin tukeen (support@systam.fi) ja kerro mahdollisimman tarkka ongelman kuvaus.

Mikäli tilanne vaatii, että laite korvataan uudella, niin Systam lähettää uuden laitteen hajonneen tilalle.
Mikäli ette pysty vaihtamaan osaa itse, niin Systam järjestää tarvittavat henkilöt kohteeseen.

Joissakin tapauksissa hajonneen osan vaihtaminen voi aiheuttaa kuluja ja tämmöisissä tilanteissa ilmoitamme siitä selkeästi.

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin