Mikäli laitteen ruudulla pyörii teksti joka kertoo nettiyhteyden katkenneen, tarkista ensin mahdollisen verkkojohdon liitäntä.
Mikäli laite on kiinni wifissä, voi esimerkiksi wifin salasana olla muuttunut.
Jos laite on kytketty verkkojohdolla, voi kokeilla esimerkiksi läppärillä, tuleeko verkkoyhteys.
On myös hyvä selvittää, onko talossa tehty jotain verkkomuutoksia, esimerkiksi wifin salasana vaihdettu, kiinteää IP:tä muutettu, porttilukituksia asennettu tai muuta vastaavaa.
Mikäli verkkoyhteys ei ole oikeasti katkennut, mutta sovellus ei saa yhteyttä palvelimelle, Systam voi tarkistaa mistä on kyse.
Jos taas ongelma on verkkoyhteydessä ja laitteelle pitää tehdä muutoksia, voi muutokset tehdä vain paikanpäällä Systamin toimesta.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin