Laite ei saa verkkoyhteyttä

Tekijä Teemu Kortelainen, Muokattu Wed, 05 Jul 2023 klo 09:25 AM tekijä Teemu Kortelainen

Mikäli laitteen ruudulla pyörii teksti joka kertoo nettiyhteyden katkenneen, tarkista ensin mahdollisen verkkojohdon liitäntä.
Mikäli laite on kiinni wifissä, voi esimerkiksi wifin salasana olla muuttunut.

Jos laite on kytketty verkkojohdolla, voi kokeilla esimerkiksi läppärillä, tuleeko verkkoyhteys.
On myös hyvä selvittää, onko talossa tehty jotain verkkomuutoksia, esimerkiksi wifin salasana vaihdettu, kiinteää IP:tä muutettu, porttilukituksia asennettu tai muuta vastaavaa.

Mikäli verkkoyhteys ei ole oikeasti katkennut, mutta sovellus ei saa yhteyttä palvelimelle, Systam voi tarkistaa mistä on kyse.

Jos taas ongelma on verkkoyhteydessä ja laitteelle pitää tehdä muutoksia, voi muutokset tehdä vain paikanpäällä Systamin toimesta.

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin