Kun krediitit ovat loppumassa, palvelu toimii seuraavasti:
- Pääkäyttäjä saa ilmoituksen – Kun krediitit alkavat olla vähissä, pääkäyttäjälle lähetetään automaattisesti sähköposti.
- Raportointi-sivulla voi tilata lisää krediittejä – Järjestelmään ilmestyy mahdollisuus tilata uusia krediittejä suoraan lomakkeella.
- Tuki auttaa lisäostossa – Usein ilmoituksen jälkeen pääkäyttäjä ottaa yhteyttä Systamin tukeen lisäkrediittien ostamiseksi.
Jos huomaat, että krediitit ovat loppumassa, kannattaa ensin tarkistaa sähköposti-ilmoitus ja raportointi-sivun tilaustoiminto. Jos lisäkrediittejä tarvitaan nopeasti, voit myös olla suoraan yhteydessä tukeemme.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin