Mikäli yrität tulostaa vierailijakorttia vieraalle RespaManagerista, mutta sisäänkirjaamisen jälkeen ei tapahdu mitään muuta, kuin kuittaus tulostamisen onnistumisesta voit käydä oheiset kohdat läpi.
1. Tarkista selaimen ponnahdusikkuna-asetukset
Riippuen käytössä olevasta selaimesta, ilmoitetaan esto hieman eri tavalla, mutta yleisesti osoiterivin vasemmassa tai oikeassa päässä on jonkinlainen ikoni. Toiset selaimet saattavat kysyä suoraan "sallitaanko popupit tälle sivulle". Asetuksia voi muokata selaimen valikosta.
Ohessa kolmen eri selaimen esimerkit asetuksien muokkaamisesta:
- Mozilla Firefox:
Kolme viivaa oikeassa yläkulmassa -> Asetukset -> Yksityisyys ja turvallisuus -> Salli ponnahdusikkunat.
- Google Chrome:
Kolme pistettä oikeassa yläkulmassa > Asetukset > Yksityisyys ja turvallisuus, selaa alaspäin
- Microsoft Edge:
Kolme pistettä oikeassa yläkulmassa > Asetukset > Cookie ja sivujen luvat
2. Varmista tulostimen ja tietokoneen välinen yhteys
- USB-yhteys: Tarkista, että USB-kaapeli on kunnolla kiinnitetty sekä tietokoneeseen että tulostimeen. Kokeile tarvittaessa toista USB-porttia.
- Verkkoyhteys: Varmista, että tulostin on yhdistetty samaan verkkoon kuin tietokoneesi. Tarkista myös, että verkkoasetukset ovat oikein määritetty.
3. Tarkista tulostimen tila
- Virta päällä: Varmista, että tulostin on käynnissä ja sen virta on päällä.
- Valmiustila: Tarkista, että tulostin ei ole virransäästötilassa tai että siinä ei ole virheilmoituksia.
4. Tarkista tulostusjonon tila
Jos tulostus ei käynnisty, tarkista tietokoneesi tulostusjono:
- Windows: Avaa "Laitteet ja tulostimet", valitse tulostimesi ja tarkista, onko tulostusjono tyhjä.
- Mac: Avaa "Tulostus ja skannaus" -asetukset, valitse tulostimesi ja tarkista tulostusjono.
Poista mahdolliset odottavat tulostustyöt ja yritä tulostaa uudelleen.
5. Päivitä tai asenna tulostinohjaimet uudelleen
Vanhentuneet tai puuttuvat ohjaimet voivat aiheuttaa tulostusongelmia.
- Lataa uusimmat ohjaimet: Siirry Brotherin viralliselle tukisivustolle ja lataa uusimmat ohjaimet tulostinmallillesi.
- Asenna ohjaimet: Asenna ladatut ohjaimet noudattamalla asennusohjeita.
6. Tarkista vierailijakortti rullan asennus
Väärin asetettu rulla voi estää tulostamisen:
- Asennus: Avaa tulostimen kansi ja varmista, että rulla on oikein paikallaan. Tulostimen korttirullan vaihtaminen uuteen
7. Ota yhteyttä tukeen
Jos ongelma jatkuu edellä mainituista tarkistuksista huolimatta, ota yhteyttä tukeemme:
- Sähköposti: support@systam.io
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin