Mikäli olet unohtanut RespaManagerin tunnuksesi salasanan, voit sen vaihtaa helposti RespaManagerin etusivulta kohdasta "unohditko salasanasi".
Mikäli kohteessa on useampia yrityksiä tai profiileja, tulee ensin valita vetolaatikosta oikea kohde ja sitten klikata "unohditko salasanasi". Tämän jälkeen syötetään sähköpostiosoite aukeavaan kenttään.
Mikäli vaihtolinkki ei syystä tai toisesta ilmesty sähköpostiin, tarkistathan, että sähköpostisi on kirjoitettu oikein ja ettei viesti ole mennyt roskapostikansioon. Mikäli yritykselläsi on vaihtunut sähköpostien domain, voi viesti jäädä myös silloin tulematta, koska järjestelmä vertaa annettua sähköpostiosoitetta tiedoistasi löytyvään osoitteeseen. Tällaisissa tapauksissa ota yhteyttä yrityksenne pääkäyttäjään, jotta RespaManagerista löytyvän osoitteen tiedot voidaan korjata.
Mikäli kaipaat lisää apua, niin meidän tuki support@systam.io auttaa tässäkin tapauksessa :)
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin