Vierailija ei saanut ennakkoviestin sähköpostia

Tekijä Eero Minkkinen, Muokattu Ti, 5 Joulu, 2023 klo 9:27 AM tekijä Anu Luoma

Mikäli kutsumasi vieras ei saanut ennakkoviestiä, yleisin syy on viestin päätyminen roskapostikansioon tai joissain tapauksissa viesti ei mene ollenkaan läpi. Tämä johtuu usein vieraan yrityksen tiukoista turvallisuusasetuksista.

Jos viesti ei mene vieraalle, pyydä tarkistamaan roskapostikansio ja tee testikutsu vaikka omaan henkilökohtaiseen sähköpostiisi. Mikäli viestit eivät vaikuta tulevan perille ja ongelma toistuu muillakin, ota yhteyttä meihin, niin tarkistamme tilanteen.

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin