Mikäli tulostamisen ongelma on RespaManagerista tulostaessa, katso tämä ohje.
Mikäli aikaisemmin toiminut vierailijakortin tulostaminen itsepalvelupäätteellä ei enää toimi, voit kokeilla oheisia ratkaisuja itse:
1. Tarkista liitännät, että johdot eivät ole löystyneet
2. Tarkista, ettei tarrarulla ole päässyt loppumaan (Tulostimen korttirullan vaihtaminen uuteen)
3. Tarkista ettei tulostimessa pala pientä vihreää valoa isomman vihreän valon vieressä (katso kuva)
Mikäli valo palaa -> Paina valon alla olevaa näppäintä sen sammuttamiseksi.
4. Voit testata tulostimen toimivuuden pitämällä saksien kuvalla varustettua näppäintä pohjassa. (Laite tulostaa asetuksensa ulos, jolloin tiedämme onko vika tulostimessa vai muualla)
Mikäli ongelma ei näiden jälkeen poistunut, olethan yhteydessä meidän tukeen support@systam.io niin katsotaan ongelmaa yhdessä.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin