Vierailijakortin tulostaminen ei onnistu

Tekijä Teemu Kortelainen, Muokattu Wed, 05 Jul 2023 klo 09:17 AM tekijä Teemu Kortelainen

Mikäli yrität tulostaa vierailijakorttia vieraalle RespaManagerista, mutta sisäänkirjaamisen jälkeen ei tapahdu mitään muuta, kuin kuittaus tulostamisen onnistumisesta, on syynä yleensä popup esto selaimessa.


Popup esto selaimessa

Mikäli tulostusikkuna ei aukea RespaManagerissa, kun vierailijakortin tulostaminen pitäisi tapahtua on syy yleensä selaimen popup asetuksessa. Riippuen käytössä olevasta selaimesta, ilmoitetaan esto hieman eri tavalla, mutta yleisesti osoiterivin vasemmassa tai oikeassa päässä on jonkinlainen ikoni. Toiset selaimet saattavat kysyä suoraan "sallitaanko popupit tälle sivulle". Asetuksia voi muokata selaimen valikosta.


Ohessa 3 eri selaimen esimerkit asetuksien muokkaamisesta:

Mozilla Firefox:
Oikea yläkulma 3 viivaa, sieltä asetukset, yksityisyys ja turvallisuus ja selaa alaspäin


Google Chrome:

3 pistettä oikea yläkulma asetukset ja yksityisyys ja turvallisuus, selaa alaspäin


Microsoft Edge:

3 pistettä oikea yläkulma, asetukset ja cookie ja sivujen luvat


Mikäli nämä ohjeet eivät auttaneet, niin olethan yhteydessä tukeemme support@systam.io

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin