Vierailijakortin tulostaminen ei onnistu

Muokattu Ti, 21 Tammi klo 10:17 AM

Mikäli yrität tulostaa vierailijakorttia vieraalle RespaManagerista, mutta sisäänkirjaamisen jälkeen ei tapahdu mitään muuta, kuin kuittaus tulostamisen onnistumisesta, on syynä yleensä popup esto selaimessa.


Pop up -esto selaimessa


Mikäli tulostusikkuna ei aukea RespaManagerissa, kun vierailijakortin tulostaminen pitäisi tapahtua on syy yleensä selaimen popup asetuksessa. Riippuen käytössä olevasta selaimesta, ilmoitetaan esto hieman eri tavalla, mutta yleisesti osoiterivin vasemmassa tai oikeassa päässä on jonkinlainen ikoni. Toiset selaimet saattavat kysyä suoraan "sallitaanko popupit tälle sivulle". Asetuksia voi muokata selaimen valikosta.


Ohessa kolmen eri selaimen esimerkit asetuksien muokkaamisesta:


  • Mozilla Firefox:


Oikea yläkulma kolme viivaa > Asetukset > Yksityisyys ja turvallisuus ja selaa alaspäin



  • Google Chrome:


Kolme pistettä oikeassa yläkulmassa > Asetukset > Yksityisyys ja turvallisuus, selaa alaspäin




  • Microsoft Edge:


Kolme pistettä oikeassa yläkulmassa > Asetukset > Cookie ja sivujen luvat




Mikäli nämä ohjeet eivät auttaneet, niin olethan yhteydessä tukeemme [email protected]

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin